KOKKUSAAMINE PULMAVANEMAGA


Kuna pulmaturul tegutseb palju häid pulmavanemaid -siis on otsust, kes on see õige inimene pulmade läbiviijaks, raske teha. Selekteerige endale pulmavanemate seast 3 -4 vakantsis olevat pulmavanemat ja saage nendega kokku (seda saab teha siis, kui pulmadeni ca pool aastat aega...). Heast pulmavanemast sõltub teie pulmapeo dünaamika, ladus kulgemine, teie ning külaliste rahulolu.
Oma pidudel nii pulmades, kui ka juubelitel ja firmapidudel olen kokku saanud iniumestega, kes on mulle rääkinud, kuidas nad on orkki lennanud pulmavanema valikul. Suurim viga, mis siin tehakse on see, et pulmavanem võetakse endale kiirustades. Ehk siis möödaminnes. Kõige halvem on kuulda, et läksime pulmavanemaga alt. Allpool toon siis ära näpunäiteid, kuidas käituda pulmavanema valikul.
Kui te olete pulmavanemale juba kirjutanud ja huvi tundnud siis kindlasti määrake pulmavanemaga kokkusaamine. Isegi juhul, kui teile tundub peale kohtumist, et pulmavanem teile sobib -saage kokku ka teistega. See on küll ajakulukas ettevõtmine, kuid te abiellute reeglina üks kord ja teie pulm peab olema ainulaadne sündmus. Seega peab olema kõik vägagi detailselt läbimõeldud! Kui olete juba oma potentiaalsete pulmavanematega kokku saanud -siis järgmine samm oleks, oma tulevase kaasaga kõikide kandidaatide plussid ja miinused läbi arutada. Teinekord seab valikul piirid ka pulmavanema teenuse hind, kuid igal pulmavanemal on ka tingimisruum olemas. Sobivus peab olema vastastikune. Seda tunnete alati pulmavanemaga suhtlemisel. Kui tekib vastastikune sünergia siis on see pulmavanem kindlasti üks potensiaalsetest kandidaatidest. Kindlasti pakub iga pulmavanem, saades teilt kirja ka teiega kokkusaamist -siis ärge pidage paljuks kuulata ära pulmavanema pakkumine teie pulmapeo läbiviimise ideedega. Kindlasti pole mõtet küsida pulmavanemalt esimeses kirjas pulmakava. Sest hea pulmavanem teeb teie pulma just nõnda nagu teie soovite. Hiljuti küsiti mult esimeses kirjas pulmakava ja ka muid detaile. Mida ma oskasin lisada? Ainult ehk seda, et kava saan koostada alles peale esimest kokkusaamist ja teades, mida te soovite! Loomulikult ei saanud ma isegi vastust oma kirjale. Mis teha -ehk oligi nii parem... Kindlasti on meil pulmavanadel palju erinevaid programme, kuid need on tõesti ERINEVAD. Ükski pole teisega sarnane. Ja see on loomulik, sest läheneme igale noorpaarile individuaalselt. Saata aga juba tehtud pulmakava? Leian, et see võib mitte sobida teisele noorpaarile... Seega jutu moraal -saage kokku! Ja uskuge mind hea pulmavanem oskab teile pulmapeo nii ära seletada, et teil tekib juba esimesel kohtumisel visualisatsioon teie oma veel toimumata pulmapeost, olen sellest ka oma eelnevates blogides kirjutanud.
Kirjutamise kultuurist. Kui pulmavanem on teile kirjutanud ja pakub kokkusaamist -siis palun vastake, kas soovite kokku saada ja kui olete leidnud juba teise pulmavanema siis andke sellest ka kirjalikult teada, sest muidu on meil mõne kuupäeva peal palju küsimärke. Lihtsam on kui asjaajamine on kiire ja konkreetne. Siin ka üks näide, miks nii peab toimima. Aastaid tagasi tuli kiri, et soovime teid pulmaisaks sellel ja sellel kuupäeval. Vastasin, et olen sellel kuupäeval täiesti olemas, saame kokku ja arutame minu sobivust jne... Kirjale vastust ma ei saanud. Viis päeva enne pulma aga, et saame kokku ja arutame, mida te siis meie pulmas teete... Loomulikult oli see kuupäev mul juba teiste poolt ära võetud, kuna ma ei saanud vastust õigel ajal. Ja selliseid juhtumeid saab ju täiesti vältida! Siin pole ju midagi keerulist -lihtsalt vastake kirjale ja saage kokku...
Mõni pulmavanem saadab kirja teatega, et pakkumine kehtib näiteks 7 päeva. See on ka õige lähenemine, sest sellisel juhul jääb ära ülalmainitud juhtum. Kindlasti sõlmige pulmavanemaga ka kirjalik leping -see annab nii teile, kui ka pulmavanemale kindlustunde.
Ning selle blogi lõpetuseks: kindlasti ei vasta ma sellistele kirjadele, kus lakooniliselt küsitud palju maksab jne... Kirjas peab olema mainitud pulmapidamise kuupäev, pulmapidamise koht (olemasolu korral), külaliste arv, band jne. Nii on mul ka lihtsam teile oma esimene kiri/pakkumine kirjutada ja kindlasti on mul ka lihtsam teiega kokku saades! Pulmade hooaeg on juba alanud -ja soovin, et minu kirjutatud blogidest on ka kasu teie pulmade korraldamisel!

Comments

Popular posts from this blog

PULMAISA/PULMAEMA HINDADEST

MÄNGUD PULMADES

MIDA KINKIDA VANEMATELE?