MEESKONNA TÖÖ


Millised pulmad ja sündmused on kõige paremad? Vastan ka kohe oma küsimusele -eks ikka need, mis koostatud, tehtud meeskonnaga. Teami töö. See 80ndatel käibele juurutatud termin kehtib vägagi ka tänapäeval. Muud moodi ei saa soovitud, head tulemit.
Milline on ideaalne tiimitöö pulmades ja kes on tiimiliikmed?
Koht, toitlustus, pulmavanem, florist, fotograaf, suuremates pulmades ka pulmajärelvalve. Milleks team, küsivad paljud, kui ka üks inimene saab paljude etteantud ülesannetega hakkama? Aga seletangi kohe lahti.
Pulmavanema seisukohalt saan ma pakkuda paremat programmi, kui ma ei pea mõtlema selle peale, kas lilled on ikka korralikult seatud, kas toit on valmis selleks ajaks, kui kohale jõuame, kas pulmaauto on ikka õigel ajal ja õiges kohas....
Neid punkte võib siin ju palju ära märkida, kuid olulisim on ju ikkagi faktor, et iga tiimiliige teab, mis on tema ülesanne ja teeb seda korralikult, et lõpptulem on justkui õlitatud mootor, mis töötab riketeta!
Ammugi pole enam harukordne, kui enne pulmi teeme tiimikoosolekuid ja jaotame igale tegijale tema kohustused ja ka fikseerime need paberile. Iga sellise kohtumise juures on otse loomulikult ka noorpaar, sest meie eesmärk on ju teha sündmus nõnda, et see jääks positiivsesse mällu ja pikaks ajaks. Ükski teami lüli ei tohi olla nõrgim! Kõik peavad olema tasemel ja teadma, mida ja kuidas teha.
Pulmavanema assistent hoolitseb vahendite, tehnika jne eest. Florist vaatab, et kõik lilled õigel ajal ja kohas oleksid. Toitlustus aga pakub alati sooja toitu, sest kui pulmarong hakkab jõudma sihtkohta on kas siis pulmakorraldaja või pulmavanem juba varakult teatanud, et me oleme kohal ca poole või siis tunni pärast. Siis on aega panna kartulid keema ja teha viimased ettevalmistused laudadel jne.
Foto/videograafiga lepime alati kokku, kuidas ja mis ajal teha pilte, et need oleksid sellised, mida 25 aasta pärast hea jälgida oleks!
Pulma järelvalve aga koordineerib kogu meeskonna tööd ja nii on meil kõigil lihtsam, sest nii ja ainult nii saame pakkuda ülimat kvaliteeti. Kui pulmavanem peab mõtlema selle peale, kui palju salatit kuskil kausis puudu on -siis kindlasti ei saa ta keskenduda enam oma põhiülesandele -noorpaari ja rahva lõbustamisele.
Ärge häbenega kutsumast kokku kogu meeskonda, kes aitab teie pulma läbi viia, sest nii saab eelnevatel briifidel paika panna kõik detailid ja võib kindel olla, et ei teki vigu. Ja vigu lihtsalt ei saa tekkida! Kui pole aga võimalik palgata kõiki ametimehi -siis on võimalik ka oma sõprade vahel teatud ülesanded ära delegeerida ja pulmavanemal on pulmapeol alati toetuspunkt, kelle poole pöörduda probleemi tekkimisel. Noorpaar ei pea kunagi teadma, kui on tekkinud mingi probleem. Need lahendatakse nõnda, et nad ei saagi sellest kunagi teada... Ja kui saavad siis kunagi hiljem ja siis on kõike seda juba hea läbi huumoriprisma meenutada.
Ärge häbenege helistamast oma pulma korraldusmeeskonna liikmetele, kui teil tekib mingi mure -alati oleme olemas ja nõus aitama nii, kuidas see meil võimalik on. Ja kõik probleemid leiavad lahendi, kui need õigeaegselt ära lahendada! Ärge jätke midagi viimasele hetkele! Saab ka viimasel hetkel teatuid asju paika panna, kuid kellele on vaja liigset närvikulu? Eriti noorpaarile eriliselt tähtsal pulmapäeval.
Oma selles blogis kiidan ma Tiiat ja Katrinit (florist.ee), Annika Metslat -fotograaf, Restoran Paat´i -toitlustus, Jaan Kirss´i -muusik, Henrik Veeäärt -minu assistenti. See oli imeline pulm, kus me meeskond töötas, kui üks tervik. Kõik tegid oma tööd vaikimisi ja keegi ei seganud kedagi, sest kõik teadsid, et nad teevad oma tööd, mis juba eelnevalt oli kokku lepitud. Tulem oli suurepärane! Peale sellist tiimitööd hõiskas hing ja noorpaari rõõmsad näod jäävad siiani meenutama ühte toredat ja õnnestunud pidu, kus iga meeskonna liige oli justkui töösipelgas ja andis endast kõik selleks, et sündmus tuli välja just selline nagu olime noorpaariga planeerinud! :)

Comments

Popular posts from this blog

PULMAISA/PULMAEMA HINDADEST

MÄNGUD PULMADES

MIDA KINKIDA VANEMATELE?