UUS HOOAEG, UUED IDEED!


Suvi 2012 on peaaegu ära broneeritud. Veel on vabu kuupäevi, kuid see ei tähenda, et võib oodata viimase minutini! Kindlasti tasub küsida ja kui ise olen töös, siis oskan kindlasti kedagi headest kolleegidest soovitada!
Sellel aastal on mul kaks pulmapaketti, üks neist on klassikaline pulm ja teine on kaasaegsete tehniliste mängudega ja just selline nagu seda noorpaar ise soovib! Kindlasti on huvi korral vaja pulmavanemaga kokku saada, et siis saan ju pikemalt, kui siin blogiruumis Teile seletada, mida minu tegevused hõlmavad. Samuti on vajalik külastada eelnevalt ka peopaika.
See aasta on mulle eriline ka seepärast, et oman nüüdsest oma isiklikku profi -tehnilist parki ja ei pea sõltuma pulmade tegemisel tehnika rendifirmadest. Tõsi küll juba eelmisel aastal oli palju isiklikku tehnikat, kuid nüüd võin südamerahuga võtta oma tehnika ja see annab ka noorpaarile eelise: enam ei pea maksma eraldi tehnika eest, sest eelnevalt maksin ma ju tehnika rendifirmale.
Üks suur innovatiivne samm on, et peale keskööd võib muuta mõisasaali või muu kena pulmaruumi noortepäraseks diskoteegiks, kus ei puudu isegi laserid! Praegu kasutuses kaks laserit, üks neist võimas nelja kiirega ja spetsiaalse valguspuldiga juhitav. Paljusid noorpaare on pelutanud, et tehniline lahendus, teeb pulma kohe ka kallimaks, kuid see on petlik, sest tehnika on ennast juba tagasi teeninud ja kõige rohkem võtan ma amortisatsioonitasu, millega katan paratamatud kulud (remont, hooldus jne., sest kõik mis liigub see ka kulub...). Aga see amortisatsdioonitasu pole koormav ca 10 -20 euri piires. Vahel pole sedagi :)!
Kindlasti on mul kaasas alati ka väljaõppinud abimees, sest üksinda on füüsiliselt võimatu kogu sellist tehnikaparki hallata. Kui mõni arvab, et tehnika on suur, siis mida aeg edasi, seda väiksemaks ka profitehnika läheb, kusjuuures tehnika kvaliteet läheb aina paremaks!
Kuna pulm on erakordne ja reeglina ühekordne sündmus, siis saab kombineerida kahte paketti ja saate unustamatu pulmapäeva, mida hea meenutada näiteks hõbepulmade ajal.
Uudse teenusena on mul ka bonusena kaasas profivideokaamera, millega filmime noorpaari registreerimist/laulatust. Tordikäigu ajal on aga hea ilusa muusika saatel jälgida päevaseid elu ilusamaid hetki! Bonusena saate selle materjali kas DVD või BD kujul endale peale pulmi, kuid mitte kohe, vaid see võtab tsipa aega, kuna suvel on koormus suur ja seepärast peab siinkohal varuma veidikene kannatust. Kuid pikemalt kui kuu, kaks Te ootama ei pea!
Nüüdsest olen ka Eesti Meelelahutajate Liidu juhatuse esimees, mis annab mulle suurepärase võimaluse kohtuda kolleegidega ja vahetada kogemusi, see aga teeb pulma kvaliteedi igal juhul just selliseks nagu Teie seda soovite ning kindlasti ka paremaks, kui mullu!
Oli hea üle pika aja taas siin blogiruumis Teiega suhelda ning loodan, et 2012 pulmasuvi tuleb ilus ja päikeseline ja, et ka meie oleme alati valmis olema Teile abiks, Teie elu ilusamal päeval!
Kohtumiseni juba Teie pulmapäeval!
Parimate kevadiste soovidega,
Sass Nixon

Comments

Popular posts from this blog

PULMAISA/PULMAEMA HINDADEST

MÄNGUD PULMADES

MIDA KINKIDA VANEMATELE?